Halvmarathon

Har du en drøm om at løbe et halvmarathon? Vi har løbeprogrammet der kan hjælpe dig igennem træningen frem mod dit store mål: Halvmarathon

Vi har delt vores løbeprogrammer til halvmarathon op i 2 grupper: Motionsløber og Veltrænet. Hvilken af de 2 grupper du passer ind i afhænger af hvor meget du løber i dag, og hvor længe du har løbet.

Halvmarathon "Motionsløber"

Løber du "lidt en gang imellem", hvilket vil sige 1-2 gange om ugen i gennemsnit er du det vi kalder motionsløber. Du skal helst kunne løbe 5-7 km uden alt for mange pauser undervejs. Har du løbet jævnligt i en længere periode kan du overveje at tilvælge intervaltræning, som vil give dig en markant fremgang.

Halvmarathon "Veltrænet"

Løber du flere gange om ugen (2-3 gange), og har jeg gjort det igennem en længere periode er du en Veltrænet løber. Du skal helst være i stand til at løbe 10 km uden pauser for at kunne følge dette løbeprogram.


Features

Brug din smartphone

Alle løbeprogrammer kan bruges i din smartphone.
I app'en får du bl.a.:

  • Fuld adgang til træningsplan
  • Styr på tempoet: App'en guider dig hele vejen igennem dine træningspas
  • Mindre risiko for skader, da du følger en personlig plan.
“Get Get it on Google Play

Hent vores android app

Hent vores android app

Kompatibelt med Garmin

Alle løbeprogrammer kan overføres til Garmin GPS ure, hvorved du får nemmere ved at følge den planlagte træning. F.eks. vil du få at vide hvornår du skal sætte tempoet op/ned.

Hurtigere fremgang

Få struktur og variation i din træning og oplev at formen forbedres markant.
Løbeprogrammet er personligt og tilpasset dit aktuelle niveau, og vil indeholde en varieret træning, som med garanti vil skære minutter af dine rekorder.

Justering af løbeprogram

Vores systemer sørger for løbende at justere dit løbeprogram, så intensiteten altid passer til dit aktuelle formniveau. På den måde er du altid sikret størst muligt udbytte af din træningsindsats.